Regulament
REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI
"TOP Snack 2.0"
SECTIUNEA 1. ORGANIZATORUL CAMPANIEI
1.1 Organizatorul Campaniei (denumita in continuare “Campania” este Mondelez Romania S.A. („Organizatorul”), societate comerciala inregistrata in conformitate cu legea romana, cu sediul in Romania, Bucuresti, Sector 2, B-dul Dimitrie Pompeiu, nr. 5-7, Hermes Business Campus 2, cladirea C, etaj 6, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40/6905/2010, capital social 1.045.798,4 RON, cod unic de inmatriculare 1097530, fiind inregistrat ca operator de date personale cu nr. 50.
1.3 Prin intermediul Agentiei DENTSU ROMANIA S.R.L., cu sediul social in str. George Enescu nr. 11-11A, etaj 5, camera 3, sector 1, Bucuresti, Romania, inregistrata la Registrul Comertlui Bucuresti sub nr. J40/20774/2008, avand Codul Unic de inregistrare 2486616.
1.4 Si prin intermediul Mediapost Hit Mail (denumita in continuare “Agentia 2”), cu sediul in Str. Siriului, nr 42-46, et 3, sector 1, Bucuresti, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40/ 8295/ 2000, cod fiscal RO13351917.
SECTIUNEA 2. REGULAMENTUL CAMPANIEI
2.1 Campania se va desfasura conform prevederilor prezentului regulament („Regulamentul”) care este obligatoriu pentru toti Participantii si pentru toate entitatile implicate in derularea Campaniei si in conformitate cu prevederile Ordonantei Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata, cu toate modificarile si completarile ulterioare; prevederile legii 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice si prevederile Regulamentului european 679/2016 privind protectia persoanelor fizice, in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date.
2.2 Regulamentul este intocmit si facut public conform legislatiei aplicabile in Romania si este disponibil, in mod gratuit, oricarui participant, pe website-ul www.gustaredetop.ro sau printr-o solicitare adresata Organizatorului la B-dul Dimitrie Pompeiu, nr. 5-7, Hermes Business Campus 2, cladirea C, etaj 6, Bucuresti, Sector 2.
2.3 Potrivit liberei decizii a Organizatorului, Campania poate fi mediatizata in scopul informarii publicului, inclusiv prin intermediul unor materiale publicitare si/sau cu rol informativ. Informatiile pe care astfel de materiale le pot contine vor fi interpretate in conformitate cu prevederile prezentului Regulament.
2.4 Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica si/sau completa Regulamentul, precum si dreptul de a suspenda si/sau inceta/intrerupe/prelungi Campania, cu conditia instiintarii prealabile a Participantilor cu privire la orice modificare a vreuneia din prevederile acestuia. Orice modificari/completari aduse prevederilor acestui Regulament vor fi cuprinse in acte aditionale care vor fi comunicate catre public prin actualizarea Regulamentului si publicarea Regulamentului, in forma actualizata, pe website-ul www.gustaredetop.ro, cu cel putin 24 ore, inainte ca acestea sa intre in vigoare.
SECTIUNEA 3. ARIA DE DESFASURARE SI DURATA CAMPANIEI
Campania este organizata pe teritoriul Romaniei, online pe website-ul www.gustaredetop.ro, in conformitate cu prevederile prezentului Regulament.
Campania se desfasoara in perioada 08.08.2022, ora 00:00:00 – 18.09.2022, ora 23:59:59, pe parcursul a 6 saptamani impartite astfel:
- Saptamana 1: 08.08.2022, ora 00:00:00 – 14.08.2022, ora 23:59:59
- Saptamana 2: 15.08.2022, ora 00:00:00 – 21.08.2022, ora 23:59:59
- Saptamana 3: 22.08.2022, ora 00:00:00 – 28.08.2022, ora 23:59:59
- Saptamana 4: 29.08.2022, ora 00:00:00 – 04.09.2022, ora 23:59:59
- Saptamana 5: 05.09.2022, ora 00:00:00 – 11.09.2022, ora 23:59:59
- Saptamana 6: 12.09.2022, ora 00:00:00 – 18.09.2022, ora 23:59:59
SECTIUNEA 4. PRODUSELE PARTICIPANTE
4.1 La campanie participa urmatoarele produse comercializate de catre Organizator pe piata din Romania, denumite in continuare “Produsele Participante”:
Descriere în engleză | Descriere în română |
---|---|
Oreo 66g | Oreo Original 66g |
Oreo 176g | Oreo Original 176g |
Oreo slug 154g | Oreo Original 154g |
OREO Original 264G | Oreo Original 264g |
OREO STRAWBERRY CHEESECAKE 154G | Oreo cu cremă cu aromă de căpșune și aromă de prăjitură cu cremă de brânză 154g |
OREO MINT 154G | Oreo cu cremă cu aromă de mentă 154g |
OREO DOUBLE CREAM 185G | Oreo cu Umplutură dublă 185g |
OREO Crispy&Thin 48G | Oreo Crocant & Subțire 48g |
OREO Crispy&Thin 96G | Oreo Crocant & Subțire 96g |
OREO Crispy&Thin 96G | Oreo Crocant & Subțire/ Cremă de cacao 96g |
OREO BROWNIE 154G | Oreo cu cremă de cacao 154g |
OREO BROWNIE 176G | Oreo cu cremă de cacao 176g |
OREO BIRTHDAY CAKE 154G | Oreo Aniversar 154g |
Oreo Golden 154g | Oreo Golden 154g |
OREO CRUNCHIES ORIGINAL 110G | Oreo Crocanți Original 110g |
OREO CRUNCHIES DIPPED 110G | Oreo Crocanți Glazurați 110g |
OREO POWDER 300G | Oreo Pudră 300g |
OREO CRUMBS 300G | Oreo Bucățele 300g |
Oreo Remix Vanilla & Caramel 157g | Oreo Remix cu aroma de caramel si vanilie 157g |
Oreo Remix Vanilla & Raspberry 157g | Oreo Remix cu aroma de zmeura si vanilie 157g |
Oreo Big Pack 396g | Oreo Original 396g |
Tuc Original 100g | TUC Original 100g |
Tuc Paprika 100g | TUC cu Ardei 100g |
Tuc Cheese 100g | TUC cu Brânză 100g |
Tuc Sour Cream & Onion 100G | TUC cu Smântână și ceapă 100g |
TUC Mini Jalapeno & Cedar 85g | Tuc mini Chedar & Jalapeno 85g |
Si Produsele Philadelphia distribuite in Romania de Macromex SRL, cu sediul social in Romania, Bucuresti, Sector 1, Calea Dorobanti, nr. 32, etaj 6-8, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40/28161/1993, cod unic de inmatriculare RO5052558:
PHILADELPHIA CREMA BRANZA IAURT 175G |
PHILADELPHIA CREMA BRANZA JALAPENO 175G |
PHILADELPHIA CREMA BRANZA LIGHT 125G |
PHILADELPHIA CREMA BRANZA ORIGINAL 125G |
PHILADELPHIA CREMA BRANZA ORIGINAL 200G |
PHILADELPHIA CREMA BRANZA ORIGINAL 300G |
PHILADELPHIA CREMA BRANZA ORIGINAL 1.65KG |
PHILADELPHIA CREMA BRANZA VERDEATA125 |
PHILADELPHIA MOUSSE CLASIC 140G |
PHILADELPHIA CREMA BRANZA FARA LACTOZA 150G |
PHILADELPHIA CREMA BRANZA CHIVES 125G |
PHILADELPHIA COTTAGE CHEESE 200G |
Bonul fiscal ce atesta achizitia produselor participante de cel putin 15 lei (TVA inclus), pe acelasi bon fiscal, in perioada de desfasurare a Campaniei trebuie pastrat intreg si nedeteriorat.
4.2 Dupa data incheierii Campaniei, Produsele Participante descrise mai sus isi pierd aceasta calitate, Organizatorul nemaiavand nicio responsabilitate si nemaiasumandu-si nicio obligatie in legatura cu nicio circumstanta care ar putea eventual conduce publicul la concluzia actualitatii ori continuarii Campaniei.
4.3 Produsele Participante sunt disponibile in limita stocului existent din fiecare magazin in parte si nu sunt marcate cu ambalaje/etichete promotionale care sa semnalizeze prezenta campanie.
SECTIUNEA 5. DREPTUL DE INSCRIERE
5.1 In Campanie se pot inscrie persoanele fizice, cetateni romani sau straini, rezidenti sau cu domiciliul sau resedinta, chiar si temporara, in Romania, care au implinit varsta de 18 ani la data inscrierii in Campanie si care accepta termenii si conditiile prezentului Regulament.
5.2 Inscrierea in Campanie presupune acceptarea implicita, integrala, expresa si neechivoca a prevederilor prezentului Regulament.
5.3 Nu au dreptul de a participa la aceasta Campanie urmatoarele categorii de persoane :
- Persoanele care nu respecta Sectiunea 5.1;
- Angajati ai Organizatorului, precum si ai societatilor afiliate Organizatorului;
- Angajati ai Agentiilor sau angajati ai oricaror alte societati/entitati implicate in activitati legate de organizarea si desfasurarea Campaniei;
- Rudele de gradul I si II (respectiv copii/parinti, frati/surori) si/sau sotul/sotia angajatilor mentionati la punctele (ii) si (iii) de mai sus.
5.4 Organizatorul isi rezerva dreptul de a lua toate masurile pentru a preveni inscrierea in Campanie, precum si dreptul de a elimina din Campanie orice persoana din categoriile mentionate in art. 5.3.
SECTIUNEA 6. MECANISMUL CAMPANIEI
6.1 Conditii privind inscrierea in Campanie
6.1.1 Pentru inscrierea valida in Campanie este necesara indeplinirea cumulativa a urmatoarelor conditii:
- Participantul trebuie sa aiba drept de inscriere potrivit prevederilor Sectiunii 5 de mai sus;
- Participantul trebuie sa achizitioneze unul sau mai multe produse participante de minimum 15 lei, in perioada 08.08.2022 – 18.09.2022, pe acelasi bon fiscal, si sa poata face dovada de achizitie;
- Participantul se va inscrie la Campanie exclusiv prin transmiterea unuia sau a mai multor numere de bon fiscal ce atesta achizitia Produselor Participante, prin accesarea website-ului www.gustaredetop.ro, cu respectarea conditiilor solicitate ce sunt prevazute la Sectiunea 6.2 de mai jos;
- Inscrierea se va face exclusiv pe Perioada Campaniei mentionata la Sectiunea 3 de mai sus;
- Participantul va folosi pentru inscriere un numar de telefon mobil valid, personal, valabil in urmatoarele retele de telefonie mobila disponibila pe teritoriul Romaniei: Orange, Telekom, Vodafone si Digi.
- Un Participant unic poate inscrie in Campanie maximum 10 numere de bon fiscal saptamana. Orice alta inscriere efectuata dupa primele 10 dintr-o saptamana de Campanie, va fi luata in considerare daca va fi efectuata in saptamana urmatoare, in perioada de desfasurare a Campaniei. Organizatorul nu va fi facut responsabil pentru acele inscrieri valide pe care Participantul nu le poate efectua din acest motiv.
- Un Participant unic este definit de acelasi numar de telefon.
- Acelasi Numar de bon fiscal poate fi transmis o singura data si numai prin modalitatea prevazuta in Sectiunea 6.2.1.
6.2 Modalitatile de inscriere in Campanie
6.2.1 Inscrierea in Campanie cu numarul bonului fiscal:
Pentru inscrierea valabila in vederea participarii in cadrul Campanie este necesara indeplinirea cumulativa a urmatoarelor conditii:
- Participantul trebuie sa achizitioneze produse participante de minimum 15 lei (TVA inclus), in perioada 08.08.2022 – 18.09.2022, pe acelasi bon fiscal, si sa pastreze bonul fiscal in original si nedeteriorat;
- Participantul trebuie sa aiba drept de participare potrivit prevederilor art. 5 de mai sus;
- Participantul se va inscrie in cadrul Campaniei exclusiv prin accesarea website-ului www.gustaredetop.ro, accesarea sectiunii “INSCRIE BON” si completarea urmatoarelor informatii:
Campuri obligatorii:
- Numarul de telefon;
- Numele magazinului din care a cumparat produsele participante;
- Numarul bonului fiscal;
- Data bonului fiscal;
- Bifa “Am citit si sunt de acord cu Regulamentul campaniei promotionale”;
- Bifa “Am citit si sunt de acord cu Termenii si conditiile”;
- Bifa “Declar ca am varsta peste 18 ani”.
Participantul trebuie sa pastreze bonul fiscal in original si nedeteriorat. Bonul fiscal trebuie sa ateste achizitia produselor participante de minimum 15 lei, pe acelasi bon fiscal, in perioada 08.08.2022 – 18.09.2022. Pierderea sau deteriorarea acestuia, in orice mod, va duce la invalidarea premiului in cazul unui castig. In cazul in care pe bonul fiscal nu apare denumirea de Oreo si/sau TUC si/sau Philadelphia, Participantul va trebui sa faca dovada si cu ambalajele produselor participante achizitionate pe bonul respectiv.
Pentru fiecare inscriere efectuata, Participantului i se va afisa unul dintre mesajele de raspuns:
Mesajele campaniei:
Pentru fiecare inscriere efectuata inainte de 08.08.2022 ora 00:00, indiferent de cate inscrieri efectueaza, participantul va primi un mesaj cu urmatorul continut:
CAMPANIA NU A ÎNCEPUT ÎNCĂ. Poți înscrie bonul începând cu 08 august 2022.
Daca Participantul inscrie un numar de bon fiscal corect dpdv al numarului si tipului caracterelor, dar nu este castigator al unui moment norocos, Participantul va primi urmatorul mesaj:
FELICITARI! TE-AI INSCRIS CU SUCCES IN CAMPANIE. Dacă îți plac gustările de TOP, să știi că poți înscrie până la zece bonuri fiscale pe săptămână, ca să ai mai multe șanse de câștig.
Daca Participantul a prins un moment norocos si este castigator, va primi unul dintre mesajele:
FELICITĂRI! AI CÂȘTIGAT UN SET DE GĂTIT DE LA OREO. Păstrează bonul fiscal, te vom contacta în curând pentru validare. Înscrie și alte bonuri fiscale, poți înscrie zece pe săptămână.
Daca un Participant trimite un mesaj dupa terminarea promotiei, acesta va primi urmatorul mesaj:
CAMPANIA S-A ÎNCHEIAT. Nu mai poți înscrie bonuri, dar poți descoperi snackuri delicioase aici.
Daca un participant incearca sa introduca cel al 11-lea numar de bon fiscal intr-o saptamana de campanie, acesta va primi un mesaj cu urmatorul text:
GATA CU ÎNSCRIERILE PENTRU SĂPTĂMÂNA ASTA. Se pare că ai atins limita de zece înscrieri săptămânale. Nu-i nimic, te așteptăm și săptămâna viitoare pentru noi înscrieri.
Daca un participant incearca sa introduca cel al 11-lea numar de bon fiscal in ultima saptamana de campanie, acesta va primi un mesaj cu urmatorul text:
GATA CU SNACKURILE. Ai atins limita maximă de zece înscrieri săptămânale și aceasta este ultima săptămână de campanie. Îți ținem pumnii să câștigi prin tragere la sorți unul dintre premiile din campanie.
Daca acelasi numar de bon fiscal este trimis de mai multe ori:
Acest număr de bon fiscal a mai fost înscris în campanie. Pentru a putea participa, te rugăm să introduci alt bon fiscal.
SECTIUNEA 7. PREMIILE CAMPANIEI
7.1 In cadrul Campaniei vor fi acordate urmatoarele categorii de premii:
7.1.1 Premii zilnice acordate prin momente norocoase:
Nr Crt | Descriere Premiu | Cantitate | Valoare unitara LEI, cu TVA inclus | Valoare totala LEI, cu TVA inclus |
---|---|---|---|---|
1. | Set pentru gatit OREO | 210 | 72,83 | 15.295 |
TOTAL VALOARE PREMII ZILNICE | 15.295 LEI |
7.1.2 Premii mari acordate prin tragere la sorti la finalul campaniei:
Nr Crt | Descriere Premiu | Cantitate | Valoare unitara LEI, cu TVA inclus | Valoare totala LEI, cu TVA inclus |
---|---|---|---|---|
1. | Premiu in bani | 30 | 1.500 | 45.00 |
TOTAL VALOARE PREMII ZILNICE | 45.000 LEI |
7.2 Valoarea totala a premiilor este de 60.295 LEI, cu TVA.
7.3 Specificatiile premiilor constand in Set pentru gatit OREO: .................
Forma de copt: dimensiuni - 168 x 63 mm, metal;
Spatula: dimensiuni - 15 x 7 cm, silicon + lemn;
Bol de amestecat: dimensiuni: 24,6 x 10 cm, polipropilena;
Sort: dimensiuni 70 x 80 cm, material polyester;
Cupa de masurat: dimensiuni – 60 ml, 85 ml, 125 ml, 167 ml, 188 ml, 250 ml;
Tel: dimensiuni – 23 cm, otel+silicon.
7.4 Castigatorii premiilor oferite in cadrul Campaniei nu au posibilitatea de a primi contravaloarea premiilor in bani sau inlocuirea acestora cu alte bunuri si nici nu pot solicita schimbarea caracteristicilor/ parametrilor premiilor castigate, exceptie facand premiile in bani.
7.5 In cadrul prezentei Campanii, un participant poate castiga maximum 1 premiu acordat prin moment norocos si 1 premiu acordat prin tragere la sorti pe toata durata campaniei. Cu un bon fiscal/factura un Participant nu poate castiga mai mult de un premiu acordat in cadrul Campaniei.
SECTIUNEA 8. DESEMNAREA CASTIGATORILOR SI ACORDAREA PREMIILOR
Premiile Campaniei vor fi acordate dupa cum urmeaza:
8.1 Premii acordate prin momente norocoase:
Premiile acordate prin momente norocoase sunt „Set pentru gatit OREO”. Pentru fiecare premiu se va desemna anterior inceperii Campaniei, in mod aleator, cate un moment castigator (definit sub forma: zi, ora, minut) si, respectiv, cate un numar de ordine asociat fiecarui moment castigator (un numar intreg intre 1 si 5). Momentele castigatoare vor fi extrase din intervalul corespunzator perioadei Campaniei, cate 5 momente norocoase pentru fiecare zi de Campanie. In total vor fi desemnate 210 momente norocoase.
Momentele castigatoare, respectiv numerele de ordine aferente acestora, vor fi consemnate intr-un document scris si autentificat de catre un notar public, anterior inceperii Campaniei.
Va fi desemnat castigator Participantul care efectueaza o inscriere valida dupa un moment castigator si al carui numar de ordine este acelasi cu numarul de ordine corespunzator momentului castigator respectiv (Exemplu: Sa presupunem ca pentru ziua Z momentul castigator este ora hh:mm, iar numarul de ordine are valoarea 3. Va castiga Participantul care a introdus al 3-lea numar de bon fiscal valid dupa momentul hh:mm). Urmatorii 5 participanti cu inscrieri valide si care indeplinesc conditiile prezentului regulament, vor fi considerate ca fiind rezerve.
Daca intre doua momente castigatoare nu s-a efectuat nici o inscriere valida si astfel nu s-a putut desemna nici un castigator pentru primul moment, numarul de ordine aferent celui de-al doilea moment castigator va fi aplicat doar dupa desemnarea castigatorului pentru momentul castigator anterior (de ex: daca primul moment castigator este ora 10:00:00 cu numar de ordine 3 si urmatorul moment este 12:07:00 cu numar de ordine 2, iar intre cele 2 momente nu au fost efectuate inscrieri valide, a treia inscriere valida efectuata dupa 12:07:00 (care reprezinta si a treia inscriere dupa ora 10:00:00) va fi desemnata castigatoare pentru ora 10:00, a doua inscriere valida dupa desemnarea castigatorului primului moment va fi desemnat castigator pentru ora 12:07:00. Urmatorii participanti cu cel putin o inscriere valida ce indeplinesc conditiile prezentului regulament vor fi considerate ca fiind rezerve in ordinea cronologica a inscrierilor. Pentru fiecare castigator vor fi alocate un numar maxim de 5 rezerve aferente.
8.2 Premiile mari acordate prin tragere la sorti dupa cum urmeaza:
- In perioada 19.09.2022 – 23.09.2022 va avea loc tragerea la sorti din toate inscrierile valide efectuate perioada Campaniei, respectiv 08.08.2022 – 18.09.2022, cu exceptia celor pentru care participantii au castigat un premiu instant, acordat prin momente norocoase conform prevederilor prezentului Regulament;
- In cadrul tragerii la sorti se vor extrage castigatorii dupa cum urmeaza:
- 30 de castigatori pentru premiile constand in „Premiu in bani”;
- Cate 5 rezerve pentru fiecare castigator.
Tragerea la sorti presupune folosirea unui program de calculator cu distribuire si extragere aleatorie, care va selecta castigatorii si rezervele dintr-o baza de date ce contine toate inscrierile valide in Campanie conform celor descrise mai sus. Extragerile se vor efectua in prezenta unei comisii, denumita in continuare „Comisia”, din care va face parte si un notar public, fie la sediul Agentiei 2 Mediapost Hit Mail din Str. Siriului, nr 42-46, et 3, sector 1, Bucuresti, fie la sediul SPN Veritas cu adresa in Municipiul Bucuresti, strada Avram Iancu, nr. 7A, sector 2.
Premiile Campaniei vor fi acordate castigatorilor in urma procesului de validare descris in Sectiunea 9 a prezentului Regulament.
SECTIUNEA 9. VALIDAREA SI PUBLICAREA CASTIGATORILOR. INTRAREA IN POSESIE A PREMIILOR
9.1 Ulterior desemnarii castigatorilor, Agentia 2 va incepe procesul de validare a acestora, ocazie cu care se va verifica indeplinirea conditiilor privind inscrierea Participantilor, precum si respectarea tuturor dispozitiilor prezentului Regulament.
9.2 Participantii care au fost desemnati castigatori vor fi contactati prin apel telefonic la numarul de telefon mobil utilizat pentru inscrierea in Campanie, in intervalul orar 09:00 – 20:00, de 3 ori in maximum 5 zile de la data desemnarii castigatorilor; numarul de telefon utilizat serveste pentru identificarea Participantilor si contactarea acestora. In cazul in care Participantul nu poate fi contactat, dupa cele 5 zile se va trece la contactarea rezervelor.
9.3 Pentru a parcurge procesul de validare, Participantul va furniza Organizatorului in momentul contactarii telefonice, informatiile necesare identificarii si validarii lui. Convorbirile telefonice vor fi inregistrate pentru a putea fi utilizate ca mijloace de proba in eventualele contestatii in legatura cu procesul de validare a castigatorilor si de inmanare a premiilor oferite in Campania promotionala, precum si pentru scopul verificarii modului in care este gestionata relatia cu participantii la Campanie.
1. In cadrul apelului, Participantului i se va solicita sa:
- Declare urmatoarele informatii: nume, prenume, data nasterii, adresa de livrare, adresa de e-mail(adresa de e-mail va fi solicitat doar participantilor ce opteaza pentru primirea link-ului prin e-mail), CONT IBAN( contul IBAN se solicita doar acelor castigatori de premii in bani).
- Castigatorii trebuie sa trimita urmatoarele documente: copie/poza bon fiscal in termen de 3 zile de la
data la care a avut loc convorbirea telefonică. Castigatorii premiilor acordate prin tragere la sorti la
finalul Campaniei va trimite si o copie/poza, blurata (sa se vada numele complet si codul numeric
personal), a actului de identitate. In poza bonului fiscal trebuie sa fie vizibile urmatoarele
informatii de pe bonul fiscal:
- Numarul bonului fiscal, exact asa cum l-a inscris in Campanie;
- Data bonului fiscal;
- Produsele participante ce insumeaza valoarea minima de 15 lei (cu TVA inclus);
- Magazinul de unde au fost achiziționate produsele.
Accesand acel link, Participantul va trebui sa incarce documentele solicitate in cadrul apelului telefonic, in termenul specificat.
Daca Participantul nu incarca documentele solicitate in termen de 3 zile de primirea link-ului, acesta va fi invalidat si se vor contacta rezervele, in ordinea desemnarii acestora.
In urma verificarilor si a parcurgerii procesului de validare, Participantul va primi o confirmare a primirii documentelor si, in cazul in care documentul/ele primit/e prezinta neregularitati, Participantul va fi anuntat si rugat sa reincarce documentul/ele folosind link-ul care i-a fost comunicat.
2. In cazul in care un Participant nu doreste inregistrarea convorbirii sau nu furnizeaza toate informatiile necesare procesului de validare, dupa incheierea apelului acesta va primi un sms/ e-mail (daca s-a inscris in Campanie si cu adresa de e-mail) cu un link catre o pagina web unde poate completa datele sale de contact necesare pentru procesul de validare si inmanare a premiilor, in termen de 3 zile. Daca datele incarcate de Participant in pagina web sunt corecte conform Regulamentului, acesta va primi un link securizat pentru incarcarea documentelor necesare validarii. Accesand acel link, Participantul va trebui sa incarce documentele constand in copie/poza bon fiscal in maximum 3 zile de la transmiterea link-ului. Daca datele incarcate de Participant in pagina web nu sunt corecte sau daca Participantul nu completeaza formularul cu datele sale de contact in termen de 3 zile de la primirea linkului, Participantul va fi invalidat si se vor contacta rezervele, in ordinea inscrierilor.
3. Participantul va primi un sms/ email de confirmare a primirii documentelor si, in cazul in care acestea nu sunt corecte, Participantul va fi anuntat sa reincarce documentele folosind link-ul pe care l-a reprimit. In cazul in care Participantul nu reincarca documentele corecte, acesta va fi invalidat si se vor contacta rezervele, in ordinea desemnarii acestora.
9.4 Dupa finalizarea procesului de validare, Participantul va fi informat de statusul validarii (valid/ invalid) in termen de 30 de zile. Castigatorii vor fi validati doar daca respecta toate prevederile prezentului Regulament.
9.5 Imposibilitatea Participantului de a face dovada detinerii documentelor in original, constatarea unor neconcordante sau nerespectarea conditiilor de validare descrise in prezentul Regulament conduce la invalidarea Participantului, respectiv la pierderea dreptului de atribuire a premiului, fara nicio despagubire din partea Organizatorului. Organizatorul isi rezerva dreptul de a solicita oricarui participant sa faca dovada participarii prin prezentarea bonurilor fiscale ale caror numere au fost inscrise in Campaniei.
9.6 Daca un premiu nu se acorda ca urmare a neindeplinirii de catre Participant a uneia sau a mai multor conditii de validare, Organizatorul va desemna drept castigator, sub rezerva indeplinirii tuturor conditiilor prevazute de prezentul Regulament, prima rezerva in ordinea desemnarii acestora. Daca nici aceasta nu indeplineste conditiile necesare, se vor avea in vedere, celelalte rezerve, in ordinea desemnarii acestora si se va relua procesul de notificare si validare descris anterior. Daca nici rezervele nu sunt validate, premiul nu se acorda si va ramane in proprietatea Organizatorului. Conditiile de validare a rezervelor sunt aceleasi ca si in cazul Participantilor desemnati initial.
9.7 Organizatorul isi rezerva dreptul de a nu acorda premiile daca Participantii desemnati castigatori nu indeplinesc conditiile de validare sau in cazul in care nu sunt suficiente inscrieri in Campanie.
9.8 Anuntarea castigatorilor se va realiza prin publicarea numelui și prenumelui acestora pe www.gustaredetop.ro intr-o sectiune special dedicata acestei Campanii in termen de 30 de zile de la data validarii tuturor castigatorilor.
9.9 Premiile constand in Set pentru gatit OREO vor fi expediate castigatorilor la adresele indicate de catre acestia in procesul de validare, pe cheltuiala Organizatorului, o singura data, prin curier privat, ulterior incheierii procesului de validare a castigatorilor, dar nu mai tarziu de 60 de zile lucratoare de la data publicarii castigatorilor pe www.gustaredetop.ro. In momentul primirii premiului, castigatorul va semna un proces verbal de predare-primire a premiului
9.10 Curierul privat va incerca sa livreze premiul de maximum 2 ori la adresa indicata de castigator in procesul de validare, in cursul zilelor lucratoare (luni-vineri) in intervalul orar 09:00-17:00.
9.11 Premiile constand in bani vor fi expediate castigatorilor, prin transfer bancar, in contul IBAN comunicat in timpul convorbirii telefonice, ulterior incheierii procesului de validare a castigatorilor, dar nu mai tarziu de 30 de zile lucratoare de la data publicarii castigatorilor pe www.gustaredetop.ro. Contul IBAN trebuie sa fie deschis in lei si pe numele castigatorului. In cazul in care participantul desemnat castigator nu detine un cont IBAN in LEI, in termen de 10 zile lucratoare de la data instiintarii acestuia despre validarea premiului castigat, aceasta are urmatoarele posibilitati :
- participantul isi va deschide un cont bancar in Lei, sau
- participantul va putea primi banii intr-un cont bancar al carui titular este un tert cu conditia ca participantul sa dea o declaratie sub semnatura privata prin care va declara ca este de acord ca banii, cu titlu de premiu, sa fie transferati catre contul bancar mai sus mentionat, detaliind contul IBAN, Banca la care este deschis contul si numele complet al titularului contului. Declaratia sub semnatura privata va fi comunicata in original Organizatorului prin intermediul Agentiei 2 inainte de efectuarea platii premiului, si va ramane in posesia Organizatorului.
In cazul in care premiile sunt refuzate de catre castigatori sau acestia nu au putut fi gasiti la adresa in vederea livrarii, premiile raman in posesia Organizatorului care poate dispune liber de acestea in maniera pe care o va considera necesara sau potrivita intereselor sale.
SECTIUNEA 10. TAXE SI IMPOZITE
10.1 Organizatorul se obliga sa calculeze, sa retina, sa declare si sa vireze impozitul datorat pentru veniturile constand in premiile acordate castigatorilor in conformitate cu prevederile art. 110 din Codul Fiscal aprobat prin Legea nr. 227/2015, cu modificarile si completarile ulterioare, orice alte obligatii de orice alta natura, in legatura cu acestea, fiind in sarcina exclusiva a castigatorilor.
10.2 Participantilor la Campanie nu le sunt impuse niciun fel de cheltuieli directe sau indirecte suplimentare, cu exceptia cheltuielilor normale de desfasurare a Campaniei (contravaloarea SMS-urilor trimise, contravaloarea accesului la Internet pentru completarea formularului de inscriere in Campanie etc).
SECTIUNEA 11. LIMITAREA RASPUNDERII
11.1 Organizatorul este indreptatit sa ia toate masurile necesare in caz de tentativa de frauda a sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea acestei Campanii, precum si a Organizatorului. Orice incercare de fraudare se soldeaza cu eliminarea Participantului in cauza din Campanie si cu sesizarea organelor de cercetare penala, Organizatorul urmand sa informeze respectivul participant cu privire la aceasta decizie.
11.2 In eventualitatea unei dispute asupra validitatii unei inscrieri in cadrul acestei Campanii, decizia Organizatorului este definitiva.
11.3 Organizatorul nu isi asuma responsabilitatea pentru:
- Pierderea bonului fiscal;
- Bonuri fiscale deteriorate, incomplete sau necorespunzatoare din punct de vedere al continutului;
- Lipsa produselor participante din magazine;
- Inscrierile online care nu contin toate campurile obligatorii;
- Eventualele dispute legate de dreptul de proprietate asupra bonurilor fiscale sau continutului acestora;
- Eventualele dispute legate de numarul de telefon inscris in Campanie;
- Erorile in datele furnizate de catre Participant. Acuratetea datelor de contact nu atrage raspunderea Organizatorului, fiind in responsabilitatea exclusiva a participantilor. Ca atare, Organizatorul nu are niciun fel de obligatie in cazul furnizarii de catre participanti a unor date eronate care au dus la imposibilitatea identificarii castigatorului sau inmanarii premiului;
- Imposibilitatea castigatorilor de a intra in posesia premiilor din motive independente de Organizator;
- Cazurile in care castigatorul nu respecta conditiile de validare detaliate in prezentul Regulament Oficial;
- Situatiile in care numarul de telefon de pe care este realizata inscrierea nu poate fi identificat sau apelat (numar incorect, numarul nu este alocat, este dezactivat, este blocat, nu se afla in aria de acoperire etc) si ca atare Organizatorul nu poate contacta participantul la Campanie;
- Intreruperile/ disfunctionalitatile neanuntate ale operatorilor telefonici, datorita aglomerarii retelelor pe perioadele de trafic intens;
- Situatiile in care consumatorii achizitioneaza in perioada Campaniei oricare dintre produsele Organizatorului neparticipante la Campanie;
- Organizatorul nu va fi raspunzator pentru niciunul dintre prejudiciile ce ar putea fi suferite de catre castigator in legatura cu premiile castigate, indiferent de natura acestor prejudicii cu exceptia situatiilor expres prevazute de lege si care ar institui o astfel de raspundere;
- Organizatorul nu va fi responsabil pentru intarzierile in livrarea/ inmanarea premiilor cauzate de intarzieri in prestarea serviciilor de catre furnizorii acestuia (de ex. furnizorii de servicii de curierat);
- Organizatorul este responsabil de starea premiului in momentul livrarii premiului catre castigator si de starea predarii premiului catre curier in scopul livrarii catre castigator.
11.4 Organizatorul nu raspunde in niciun fel pentru daunele directe sau indirecte care rezulta din inscrierea la Campanie cu exceptia cazului in care acestea se datoreaza unor acte de neglijenta grava sau unor acte intentionate de care este responsabil Organizatorul.
SECTIUNEA 12. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
12.1 Informatii cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal se vor regasi in Anexa 1 a prezentului Regulament.
SECTIUNEA 13. INCETAREA/ INTRERUPEREA CAMPANIEI. FORTA MAJORA
13.1 Campania poate inceta inainte de implinirea perioadei prevazute in cazul producerii unui eveniment ce constituie forta majora, inclusiv in cazul imposibilitatii Organizatorului, din motive independente de vointa sa, de a asigura desfasurarea in bune conditii a Campaniei. Forta majora inseamna orice eveniment care nu poate fi prevazut, controlat sau remediat de catre Organizator, inclusiv imposibilitatea Organizatorului din motive independente de vointa sa si a carui aparitie il pune pe acesta din urma in imposibilitatea de a-si indeplini obligatiile asumate prin Regulament.
13.2 Campania mai poate inceta inainte de implinirea perioadei stabilite ori poate fi suspendata oricand in baza liberei deciziii a Organizatorului, cu conditia ca acesta sa comunice in prealabil o astfel de situatie si cu respectarea prevederilor Regulamentului.
SECTIUNEA 14. CONTESTATII SI LITIGII
14.1 Participantii pot depune contestatii in legatura cu desfasurarea Campaniei promotionale la numarul de telefon 021 233 04 05, prin email la adresa consumator@mdlz.com sau prin posta la adresa B-dul Dimitrie Pompeiu, nr. 5-7, Hermes Business Campus 2, cladirea C, etaj 6, Bucuresti, Sector 2, pana la data de 18.10.2022, inclusiv. Dupa aceasta data, nicio contestatie nu va mai fi luata in considerare de catre Organizator. Contestatiile vor fi solutionate in termen de 15 zile lucratoare de la data depunerii acestora si un raspuns scris va fi comunicat Participantului la adresa de e-mail indicata sau la adresa postala comunicata de catre acesta.
14.2 Eventualele litigii aparute intre Organizator si Participanti, cu privire la orice aspect legat de desfasurarea Campaniei, se vor solutiona pe cale amiabila, iar in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate in instantele judecatoresti romane competente.
ANEXA nr. 1 la Regulamentul Oficial al Campaniei
"TOP Snack 2.0"
(“Campania”)
- Informatii cu
privire la prelucrarea datelor cu caracter personal -
1. Date privind operatorul de date cu caracter personal si imputernicitii
In vederea desfasurarii Campaniei, datele cu caracter personal ale participantilor vor fi prelucrate de catre:
Mondelez Romania S.A. cu sediul in Bucuresti, Sector 2, B-dul Dimitrie Pompeiu, nr. 5 - 7, Hermes Business Campus 2, cladirea C, etaj 6 inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40/6905/2010, avand Codul Unic de inregistrare RO1097530 ("Operatorul"),
prin intermediul S.C. CARAT ROMANIA S.R.L., cu sediul in Bucuresti Sector 1, Str. George Enescu, nr.11-11A, etaj 4, camera 3, inmatriculata la Registrul Comertului sub nr. J40/5964/2001, cod fiscal RO13980470, cod IBAN RO55BRDE445SV01050964160 deschis la BRD Groupe Societe Generale-Sucursala Dorobanti, reprezentata de Florina Varzariu in calitate de Administrator, in calitate de imputernicit al Operatorului (“Imputernicitul”)
prin intermediul DENTSU ROMANIA S.R.L., cu sediul social in str. George Enescu nr. 11-11A, etaj 5, camera 3, sector 1, Bucuresti, Romania, inregistrata la Registrul Comertlui Bucuresti sub nr. J40/20774/2008, avand Codul Unic de inregistrare 2486616, , in calitate de subimputernicit al Imputernicitului (“ Subimputernicit 1”),
dar si prin intermediul
MEDIAPOST HIT MAIL SA, cu sediul in Siriului, nr 42-46, et 3, sector 1, Bucuresti, inregistrata la Registrul Comertului cu nr. J40/ 8295/ 2000, Cod unic de inregistrare RO13351917, avand numar de notificare la ANSPDCP 298, in calitate de subimputernicit al Imputernicitului (“Subimputernicit 2”).
atele de contact ale Operatorului pentru nelamuriri sau exercitarea drepturilor de catre persoanele vizate cu privire la datele cu caracter personal sunt urmatoarele:Mondelez Romania S.A., adresa: Bucuresti, Sector 2, B-dul Dimitrie Pompeiu, nr. 5-7, Hermes Business Campus, cladirea C, etaj 6, email: MDLZDataProtectionOfficeMEU@mdlz.com .
2. Categorii de date cu caracter personal prelucrate in cadrul Campaniei
In cadrul Campaniei, Operatorul va prelucra, în condițiile art. 9.3.1. din Regulament, urmatoarele categorii de date cu caracter personal:
Pentru participanti:
- Numar de telefon
Pentru castigatori:
- Nume si prenume;
- Numar de telefon;
- Data nasterii;
- Adresa de livrare;
- Adresa de email;
- Copie CI blurata (pentru castigatorii premiilor cu valoare mai mare de 600 RON);
- CONT IBAN (pentru castigatorii premiilor constand in bani)
- Voce;
- Semnatura.
3. Scopurile prelucrarii
Datele cu caracter personal ale participantilor la Campanie vor fi prelucrate in vederea urmatoarelor scopuri:
- Organizarea si desfasurarea campaniei
- Desemnarea si validarea castigatorilor
- Atribuirea premiilor si indeplinirea obligatiilor financiar-contabile ale Operatorului
Convorbirile telefonice care contin date personale ale participantilor la Campanie vor fi inregistrate pentru a putea fi utilizate ca mijloace de proba în eventualele contestatii in legatura cu procesul de validare a castigatorilor si de inmanare a premiilor oferite în Campanie.
4. Temeiurile juridice ale prelucrarii
Datele vor fi prelucrate in temeiul executarii contractului reprezentat de Regulamentul Oficial al Campaniei “Top Snack 2.0”. In cazul in care se acorda premii cu valoare mai mare de 600 lei, CNP-ul se prelucreaza in scopul indeplinirii obligatiilor fiscale ale Operatorului.
Inregistrarea si stocarea convorbirilor telefonice care contin date personale ale participantilor la Campanie se vor realiza in temeiul interesului legitim al Operatorului constand in dreptul de a preconstitui eventuale dovezi privind modul de comunicare cu participanții pentru procesul de validare și inmanare a premiilor.
5. Destinatarii datelor cu caracter personal
Datele cu caracter personal vor fi dezvaluite Imputernicitilor Operatorului - S.C. CARAT ROMANIA S.R.L., subîmputerniciților DENTSU ROMANIA S.R.L, MEDIAPOST HIT MAIL SA, precum si autoritatilor, in cazurile in care Operatorul trebuie sa respecte obligatiile impuse de legislatia in vigoare.
6. Perioada de stocare a datelor cu caracter personal
Datele cu caracter personal ale Participantilor necastigatori vor fi stocate timp de 60 de zile de la incheierea Campaniei.
Datele cu caracter personal ale castigatorilor premiilor cu valoare mai mica de 600 lei vor fi stocate atat cat este necesar pentru indeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate, cu respectarea procedurilor interne privind retentia datelor, inclusiv a regulilor de arhivare aplicabile, dar nu mai mult de 3 ani de la data colectarii acestora.
Datele cu caracter personal ale castigatorilor premiilor cu valoare mai mare de 600 lei vor fi stocate conform prevederilor legale aplicabile in materie financiar-contabila, respectiv 10 (zece) ani de la data incheierii exercitiului financiar in care a avut loc plata impozitului din premii.
Convorbirile telefonice care contin date personale ale participantilor la Campanie vor fi stocate atat cat este necesar pentru indeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate, cu respectarea procedurilor interne privind retentia datelor, dar nu mai mult de 3 ani de la data colectarii acestora.
La expirarea perioadei de stocare a datelor cu caracter personal, Operatorul va sterge/distruge aceste date de pe mijloacele de prelucrare si stocare, impunand Imputernicitului/ Imputernicitilor obligatii similare.
7. Drepturile persoanelor vizate
In vederea asigurarii unei prelucrari echitabile si transparente, Operatorul informeaza Participantii cu privire la drepturile de care acestia beneficiaza, in calitate de persoane vizate, conform prevederilor legale aplicabile:
- dreptul de retragere a consimtamantului cu privire la prelucrare, in orice moment, atunci cand prelucrarea se intemeiaza pe consimtamant, fara ca aceasta sa afecteze legalitatea prelucrarii efectuate pe baza consimtamantului inainte de retragerea acestuia;
- dreptul de a solicita accesul la datele cu caracter personal;
- dreptul de a solicita rectificarea datelor cu caracter personal;
- dreptul de a solicita stergerea datelor cu caracter personal
- dreptul la restrictionarea prelucrarii;
- dreptul de a se opune prelucrarii, in conditiile prevazute de lege;
- dreptul la portabilitate a datelor;
- dreptul de a depune o plangere in fata Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal.
Participantii isi pot exercita drepturile mentionale anterior printr-o cerere adresata Operatorului la adresa Bucuresti, Sector 2, B-dul Dimitrie Pompeiu, nr. 5-7, Hermes Business Campus 2, cladirea C, etaj 6, sau prin transmiterea acesteia la adresa de e-mail: MDLZDataProtectionOfficeMEU@mdlz.com.
8. Protectia datelor cu caracter personal apartinand minorilor
Intrucat la Campanie pot participa exclusiv persoanele fizice cu varsta de minim 18 ani la data inceperii Campaniei, nu vor fi prelucrate date apartinand persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani. In situatia in care Operatorul/ un Imputernicit primeste date cu caracter personal apartinand persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani, aceste date vor fi imediat sterse/ distruse de pe mijlocele de prelucrare si stocare ale Operatorului/ Imputernicitului. In cazul in care un parinte sau un titular al autoritatii parintesti notifica prelucrarea unor date cu caracter personal apartinand unor persoane cu varsta mai mica de 18 ani, Operatorul va sterge/ distruge imediat aceste date de pe mijlocele de prelucrare si stocare.
9. Securitatea datelor cu caracter personal
Operatorul se obliga sa implementeze masuri tehnice si organizatorice adecvate in vederea asigurarii unui nivel de securitate corespunzator datelor cu caracter personal apartinand participantilor la Campanie. Operatorul se obliga sa impuna Imputernicitului obligatii similare. La evaluarea nivelului adecvat de securitate se va tine seama in special de riscurile prezentate de prelucrarea datelor cu caracter personal, generate in special, in mod accidental sau ilegal, de distrugerea, pierderea, modificarea, divulgarea neautorizata sau accesul neautorizat la datele cu caracter personal transmise, stocate sau prelucrate.
10. Modificarea informarii privind prelucrarea datelor cu caracter personal
Operatorul are dreptul de a modifica prezenta Anexa la Regulament oricand pe durata desfasurarii Campaniei, numai in cazul in care se descopera masuri mai eficiente pentru protejarea si securizarea datelor cu caracter personal ale persoanelor vizate si fara a afecta drepturile si libertatile persoanelor vizate. Orice astfel de modificare va fi publicata pe site-ul Operatorului si/ sau al Campaniei, respectiv va fi adusa la cunostinta Participantilor prin aceleasi mijloace prin care au fost incunostintate cu privire la Regulament.
10. Alte prevederi
In masura in care in cadrul campaniei, Participantii dezvaluie date cu caracter personal apartinand unor terte persoane, participantii confirma ca au informat aceste persoane cu privire la modul in care datele lor cu caracter personal vor fi prelucrate şi faptul ca aceste date sunt folosite in scopul desfaşurarii Campaniei şi ca au obtinut acordul persoanelor respective pentru aceasta operatiune. In acest sens, Participantii au obligatia de a informa aceste persoane cu privire la continutul prezentei sectiuni.
Datele personale ale participantilor la Campanie vor fi prelucrate in conformitate cu legislatia aplicabila in domeniul protectiei datelor cu caracter personal, in mod particular in conformitate cu prevederile Regulamentului nr. 679/2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date.